GÅ EMOT SEJ SJÄLV.

jag tycker alltid det är lite jobbigt när man går emot vad man tycker är jobbigt att andra gör.

typ som att jag tycker att det är jättejobbigt när man har en lektion på 1 och en halv timma och sen är det någon som kommer typ 25 minuter innan den ska sluta.

det känns som ett jävla slöseri på tid fan! på deras tid. bara allmänt jobbigt.


men idag så gick jag emot mej själv. och kom 20 minuter innan min svenskalektion slutade. ajdå.

men lektionen var kul iallafall. okej, inte det som lektionen handlade om men samtalen och samtalarna var väldigt trevligt. :)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback