SPANIEN SKA DÖDENS DÖ!

fan va bitter jag är.

TYSKLAND SKULLE JU VINNA!!!

spanien mot tyskland. det var ju redan klart. tyskland skulle gå vidare för att jag älskar tyskland.

jag kunde inte brytt mej mindre om fotboll egenteligen. men tyskland. åh. tyskland. dom är ju så bra!

jahapp. där ser man. det verkar ju inte som spanien vill tjäna pengar på turism längre. för då skulle dom låtit tyskland vinna.

JAG SKA ALDRIG ÅKA TILL SPANEN!


fan.



HEIL! ich liebe dich deutchland!!

tyskland har hitler. vafan har spanien. tjurfäkting?
åh, ägda. så jävla ägda!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback