PEPSI = SPY.

hej.

seriöst ämne comming up nuva hära va.

på hela veckan när jag har vart ute i göteborska skärgården så får man inte cola utan PEPSI. fyfan.


det är liksom inte okej. pepsi smakar ju skit. coca-cola smakar gudomligt!

- aaah, jag skulle vilja ha en cola.
- går det bra med pepsi?
- naaaah. eller aah okej då.

man bah.

NEJ DET ÄR JU FAN KLART SOM KORVSPAD ATT DET INTE GÅR BRA MED JÄVLA ÄCKLIG PEPSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


shit asså. snacka om att förlora kunder.

men snygga flaskor har iallafall pepsi. :D



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback