GRATIS ÄR GOTT. :)

ÅH!!!

vet ni igår. värsta naaaaaaaaaaaaaajz.

jag och fanny och hennes syrra var på mcdonalds igår. och som vanligt beställde jag en mcChicken jr. (H)

och så väntade jag typ aaaaaslänge på den. och vet ni?!?!??! dom hade glömt bort den.

så hon kassatjejen bah: "dom har visst glömt bort din burgare, men den kommer om typ 2 minuter. vill du ha någonting sålänge?"

jag bah: "GRATIS?!?! :O :D"

och så fick jag det heeeeeeelt gratis. fatta vad glad jag blev.

gratis pommes är naaaaaaaaaaaaaaajz.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback