BANTA ELIN, BANTA!

Jag har inte tid att bry mig om hur tjejer på stranden ser ut, jag är mest orolig för att någon rolig jävel ska spika upp en skylt med "strandad val" där jag ligger och steker mitt eget fläsk xD.

asså jag vet inte om det är jag som har skrivit detta eller om det är någon annan. Men det låg i min utkast mapp på bloggen. x)

OM det är jag så är jag huuur kul som helst ibland. ;D haha!

Det stämmer ju fan också. det är det som gör det så mycket roligare. ärligt talat så avundas jag dom som är smala. jag tänker hela tiden på min fettiga kropp när jag ligger på stranden.

okej, jag är inte sådär skeettjock. men jag tänker ju på det. :P Jag bryr mej inte om andra har lite mer fett som hänger. men när jaag har det så funkar det inte.

alla tankar bara spåras ur och jag tänker på att jag måste hålla in magen hela tiden. ;)

_____

tänkte ha en dubbelhake bild här men.. så mycket vill inte ens jag skämma ut mej så mycket. ;)

 

så nöj er med denna bilden. för att jag är bäst. (:


KOMMENTARER
Postat av: Josse

hehe,vad bra då =) sorry ;D

tack så mycket förresten! =D

2010-01-25 @ 21:11:57
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: fläny bänäny

ASSÅ SERJÖÖÖST, DIN BLOGG GÖR MIN KVÄLL!!!!

jag va skitsur nyss, osså kom jag på att jag kunna läsa bloggar surar och läser alla bloggar i favoriter längst ner hittar jag den senast inlagda: innepersonen.blogg.se

DÖGARV, MÅR BRA IGEN

AMEN FAAAAAAAAN ASSÅ, JAG GILLAR DIG SKARPT BRUDEN :D:D:D:D:D:D

2010-01-25 @ 21:18:07
URL: http://flanny.blogg.se/
Postat av: elli

sv; OHNO!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas nån fortsätter läsa min blogg iallafall............ cutcut

2010-01-25 @ 21:22:25
URL: http://lelllee.blogg.se/
Postat av: Diana

2010-01-25 @ 22:03:59
URL: http://drevdu.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback