TÖNT, VERKLIGEN TÖNT!

Asså ärligt talat hatar jag facebook ibland. De grupper som man har gått med i kan ju byta namn hur lätt som helst.

Jag hade gått med i en som hette typ "Alla vi som bor i Sverige". Liksom varför inte.
Men nu har dom har bytt namn till "Alla vi som älskar rimjob"

Kul väldigt kul.

 

uppdate: asså jävlar! nu går jag fan ut ur den. Om det hade vart undommar som hade haft gruppen så skulle det vara lite kul kanske. Men nu såg jag att det är 4 GUBBAR som har den. Mer äckligt än så går inte att få det!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback