BÖG PARADISE!

nu måste vi ju bara snacka lite om paradise hotel här asså! Mitt favoritprogram nuförtiden.. (: DET ÄR SÅ DJÄVULSKT BRAAA! <3

ah, men iallafall för er som inte har hängt med så fick han christoffer ett uppdrag idag som handlade om att han skulle få en tjej att sova i hans säng på natten. och han valde jackie. för hon är mest lättfotade av tjejerna. bah, nähää? x) (om han inte lyckades skulle han få åka ut)

Men så kom jag på en sak. tycker dom kan liksom spaaajza upp programet lite lix.

så att istället för att christoffer skullle få en tjej att sova i hans säng, så skulle han få en KILLE att sova i hans säng! Är inte den idéen så bra att ni skulle vilja ringa tv6 och säga det till dom.

en annan idé kan ni kolla i rubriken.. ^^ haha, fatta va amir skulle kollat. ;)



god made this brain!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback