MATDISSKUSION!

visst är det jobbigt när man går på kalas eller middag hos nån och så är maten jätte jätte äcklig. vafan ska man göra liksom. ibland är det ju så äckligt så man typ spyr.

Men man kan ju inte lämmna kvar allt på tallriken för så börjar ju middagsbjudarna fråga om man inte tyckte det var gott. Jag brukar äta upp typ hälten och så lämmna resten och säga att jag är asmätt för jag åt massa godis innan. (smart av mej tycker jag)

det jobbigaste är ju när maten seer jättegod ut. så man tar typ skitmycket och sen när man börjar äta kommer spykänslan upp. Och man inser att det var en av de äckligaste sakerna man nånsin ätit. Och för att dra min "äta upp hälften och säga att man åt massa godis innan" metod så måste man ju ändå äta upp massor innan det funkar.
'
Fast det ännu mer jobbiga är när ALLA andra tykcer det är huuuur gott som helst. Och man måste typ hålla med. För det är det vi svennebanan familjer gör. Ingen kan ha en egen åsikt..

DET ÄR JOBBIGA SAKER VI SNACKAR OM HÄR ASSÅ!


eller huuuuuwr? ^^


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback