ÄCKELPÄCKELPYRONPÄRON!

Jag har börjat med en sak på senaste tiden (woooow). Jag har börjat med att alltid ta av mej byxorna som jag haft till skolan eller till annan almän plats innan jag sätter mej i sängen.

Varför? Jo, det ska jag berätta.

Eftersom jag åker buss till skolan vaaarje morgon så får jag massa äckliga "andra människors" baciller på mina brallz. Det är fan äckligt.

Det är ju som att bjuda hem en skabbig äcklig man, en snuskig gubbe, en fjorstis med foundation fläckar överallt, en som petar i näsan, en som inte tvättar händerna efter toalettbesök, en som hostar i handen, en som har svininfluensan och nån annan äcklig person och säga "vill ni sätta er ner? Typ i sängen?"

GROOOSE!


KOMMENTARER
Postat av: Charlotta

åh fyfan! det värsta tycker jag är när man har släppt in någon polare på rummet och själv går på toa eller något. Sen när man kommer tillbaka ligger personen i sängen och smetar runt bacillerna. Och dum som man var glömde man att lägga på överkastet innan, usch!

2010-01-13 @ 13:54:04
URL: http://charris.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback