ÖPPNA MED NYCKELN DUMHÖVVE!!

vet ni hur irriterande jag tycker det är med människor som har nycklar med sej fast inte använder dom? jag tycker det är JÄTTEIRRITERANDE!

jag får utbrott innombords varje gång någon knackar på eller ringer på dörren och man är tvungen att springa och öppna när man håller på med annat.

och sen när man har öppnat så frågar man "hade du inga nycklar eller?" och dom bah "jooo, men jag orkade inte ta upp dom"

man bah, HALLÅÅ, JAG HAR ANDRA SAKER FÖR MEJ ÄN ATT ÖPPNA DÖRRAR!

fyyfan för dom. det är ju en sak om dom har sketamycket grejer med sej och verkligen inte kan öppna. men bara av helt lathet så vill dom att man ska öppna. asså, det är bara för mycket.




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback