EINEN LISTEN..

Höger- eller vänsterhänt: höger förfan!

Humör just nu: trött så jag håller på att spy.

Favoritgodis: toffifee. droooog.

Är det nåt du absolut inte äter: mycket som jag inte äter. lakrits! spyr bara av lukten typ..

Kläder just nu: mina brallor som man skulle kunna gå ner i splitt med om man skulle velat. en tishöört och en hoddie. ^^

Musik just nu: haha, var tvungen at byta för det som jag lyssnade på var för pinsamt. ;) haha, nu äre "jag ska slått i dina kvarter" med lasse lindh. ♥

Vad sa du senast: men vafaaaan..

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: asså, jag kan typ bara medeltiden, stenåldern och antiken. sååååå, stenåldern.

Sommarplaner:
secret. ;)

Fisk eller badkruka: fisk. (:

Saft eller alkohol: vaaa? tror jag har för lite hjärnceller kvar för att förstå denna frågan..

Hur många kuddar sover du med: två hos pappa och 3 hos mamma.

Favoritväder: sool. perfekt värme. inte för varmt och definitivt inte för kallt. lagom. har jag nämt att jag bor i sverige eller?

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: erik saade, chad michel murrey och robert buckley.

Spelar du nåt instrument: Lirar gitarr och så spelar jag på min underbara sångröst. (:

Morgon- eller nattmänniska: asså. NATT. kolla tiden på mina inlägg på senaste tiden. ;)

Sparare eller slösare: när jag var liten så var jag värsta spararn. men nu är allt jag tänker på när nästa månadspeng kommer.

Bästa film: hur man blir av med en kille på 10 dagar.

Tror på liv på andra planeter: nej, vågar inte tro på sånt. :P haha

Kommer du ihåg din första kärlek: yääz. han börjar på J. ;)

Älskar du henne/honom fortfarande: ja, men innerst inne vet jag att jag aldrig kommer få honom.

Har du några homosexuella vänner: jaaa, fast dom har inte kommit ut än bara. ^^

Tror du på mirakel: måste ju tro på nått lyckligt.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja..

Ser du dig själv som tolerant mot andra: nej verkligen inte. fast det beror på vem det är.

Ser du på kärleken som ett misstag: nähääedu!

Hur många barn vill du ha när du blir stor: MAX 2. jag vill inte bidra till den otroliga överbefolningen som håller på att bildas.

Bio eller promenad: bio. ofcåårz. hatar att gå.

Är du kittlig: OM jag är..

Snarkar du? tror inte det. hoppas inte.. :P

Stjärntecken? stenbock vettö.

Rädd för insekter? ah, fyfan!!! men vissa är okej..

Äckligaste insekten: kackerlacka eller spindel. asså, ni skulle sett hur mycket jag rös bara när jag skrev det. hemskt!

Största svaghet: jag har så pissigt lätt att börja gråta.

Det här är jag bra på:
få folk att le. (:

Bästa bok? asså nej.....

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga.

Vad vill du jobba som? resigör eller jobba i vakna med the voice. (:

Chips, morötter eller godis? om jag får ha dipp till morötterna så tar jag morötter. annars tar jag godis. (:

Pizza eller hamburgare? pettza!

Skriver du dagbok? bloggen. ^^

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
jag ska tatuera in "lick me" precis över fittan när jag är 18. och självfallet en pil neråt också.. och så ska jag pierca tungan och naveln. ^^

Stökigt eller välstädat? asså, jag gillar när det är välstädat. men tycker det är onödigt att städa, för på 2 timmar så är det lika stökigt igen.

Gungar du på stolen? ja, känns så stelt att bara sitta på stolen ibland..

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jag skulle få ett infall att jag skulle göra det.. euuh!

Vilken hand håller du gaffeln i ? hööööööööööööööger

Är du rädd för blod? nej. x) andras kanske. klarar vekligen inte av när andras blod kommer på en. :P

Saltar du på maten? om det behövs. men det är inte ofta enligt mej. onödigt som fan. när alla andra saltar sitter jag där och äter lungt.

Gillar du att sjunga? älskar det. inte alltid så uppskattat ibland. men det brukar ofta vara mamma som inte uppskattar det.

Anser du att du är stark? haha, nej verkligen inte. jag dör i benen så fort jag går upp för en trappa. :P

Brukar du sola? á natural, JA.

Vad gör du om du får hicka? skämms.

Röker du? nej, är asrädd för att börja röka. jag kommer bli beroende om jag börjar.

Snusar du? nejnejnejnej

Använder du knark? vääldigt ofta. det är därför jag är så knäpp ibland. nejmen, seriöst nej.

Kaffe, te eller inget? ödslad tid tycker jag mest.

Har du en besatthet? förra veckan så sa en till mej att jag var med kändiskåtaste människa hon någonsin träffat. så ja, kändisar. ;P

 

checka in påsarna under ögonen. ;)



KOMMENTARER
Postat av: emma

J................. onas!!

erkänn bara!!! hahaha

2010-02-23 @ 22:57:47

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback