THATS THE NAMES!

när jag blir stor och får en man som jag vill ha barn med. eller om jag råkar få barn på nått annat sätt. då är det domma namnen som står på listan.

tjejnamn:
  1. Rosa
  2. Molly

killnamn:
  1. Gordon
  2. Lukas

det är jag som bestämmer fan! om man velat ha namnen sen man var typ 13 så ska fan ingen lägga sin näsa i blöt.

fresten så har jag en historia bakom att jag vill ha namnet gordon. för det är många som undrar om jag ska döpa ungen efter gordon ramsey. NEJ, verkligen inte!

nej, för det var såhär.. när jag och min familj var på källö-knippla med segelbåten så var det några barn på våran brygga som fiskade fisk. och så började jag och min syrra va med. och så frågade jag vad en kille hette och så hette han GORDON!

gick och tänkte på det hela dagen. och så bestämde jag med att min unge ska fan heta gordon! :D




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback