SÖKES!

fresten, när jag skrev att jag behövde en hobby. jag tar tillbaka det lite. men jag behöver en till hobby.

en som jag kan utföra helt ensam.

för jag har faktist en nu.

FILM! ♥

men man behöver liksom vara två eller flera för det.

så det jag egenteligen behöver är en hobbyperson! :D som vill vara med och skapa livsverk med mej!

har faktist ett projekt för sommarn. västa idén!!! :D

pusshejpådejochmej.

så den som vill bli min hobbyfilmspartnerfilmare, ring. ^^

 

för vem vill inte skapa livsverk med en rockstar. ^^

 

den här bloggen heter inte "so what, i am a rockstar" för ingenting.

 

jaja, det står inte i hedern längre. men det är fortfarande sant. ;)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback