SNYGGING, SNYGGING I DRÖMMEN DÄR!

de senaste veckorna har jag haft så bra drömmar! helt underbara!!

speciellt imorse drömde jag en väääääääääääldigt fin dröm
(med betoning på väldigt)

jag träffade en pojk. som var drop dead gordeus! och vääldigt charmig. och helt underbar.


det var ingen sexdröm för då skulle jag aldrig dra upp det i bloggen. men jag var bara tvungen att skriva ner det någonstans för att inte glömma av det. :P för såå jävla underbar var drömmen.

vad gjorde vi kan man ju fråga sej då?

vi bara gick runt. det var sommar. han gick utan tröja, och jag hade min fit for summer kropp som jag längtar efter. vi gick runt och pratade. flörtande, pratande.

när jag vaknade upp trodde jag det var helt verkligt och när jag vaknade så vaknade jag med ett stort smajl i ansiktet.

och när jag märkte att det inte var verkligt så drog jag en suck för att han var verkligen min drömman. :P

ibland kan drömmar fortsätta om man tänker på dom extra mycket. nu hoppas jag bara att denna gör det också. (:


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback