RÖSTA PÅ MEJ LOVERS! ;)

wihohihihihiih, jag är med i veckans blogg hos en tjej!! :D fast det är en sån där, där folk ska rösta. SÅ RÖSA PÅ MEJ! :D

det är första gången som jag kommit med i veckans blogg. så det skulle kännas bra om jag vann. mahahaha

RÖSTA ---------------------------------> här

numero fünf är jag. ^^



på tal om veckans blogg så kan nån ny få bli imorn faktist. ^^ eftersom att det är måååndag. om flera anmäler sej så tar jag den som tycker min blogg är bäst. om alla tycker det så tar jag den som jag tycker har snyggast header. ;)

hihi.

KOMMENTARER
Postat av: Kaji

Jag röstar på dig ;)

Synd att min nya design inte är klar då..

2010-02-21 @ 14:16:01
URL: http://kajis.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback