PROBLEMS.SE

fan va mycket sjukdomsinlägg det kommer bli nu. men det är ju fan i-landsproblem.. waah. ;)

iallafall, jag får värsta ångesten när jag ska svälja värktabletter.

har fått på senaste året. hade inget problem med det förut. men sa mer och mer personer att dom hade problem med det och jag blev typ.. hjärntvättad.

jag är jätterädd att dom ska fastna i munnen och man inte får svalt dom. för då ligger ju dom där och pyser i munnen och smakar skit. då får jag panik och spottar ut tabletten inklusive allt vatten i munnen rätt ner på täcket!

så fyy för inihelsike läskigt det är att svälja tabletter! började gråta en gång för jag blev så rädd att jag inte skulle lyckas svälja den.

INTE OKEJ! :(

det mest jobbiga med detta är att när jag är sjuk knarkar jag ju typ tabletter för att jag mår så dåligt.. ;D


ps: TÄVLING! Fråga: vad är det för sorts finger jag sticker upp från underkanten av bilden? rätt svar får en länk.. ^^ (weeey, coolt)



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback