KIDNEYSPOTS!

jag har en leverfläck en bit över knähålan på baksidan på mitt lår. (på höger sida)

däääär händer det grejer när jag inte märker det asså! helt sjukt är det.

när jag var liten måste någon lagt lite gördningsmedel där på. för fyfan vad det växer benbehåring där. ;)

det gör det ju på hela benen. men det blir extra långt där. lite läskigt. men jag känner mej speciell. tack gud.

 

tuff va? ^^

 

ps: angående rubriken. visste inte vad lever heter på engelska så jag tog det närmaste jag visste. ;)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback