FRUKOST - NEJ TACK!

min mor kom just in och gav mej en ordentlig lektion i frukostätning.

hon sa att jag måste äta frukost för att det är jätteviktigt för kroppen och blablabla. man ska i sej en rejäl frukost för det sätter starten på dagen..

men min fråga är nu liksom.
hur många kidz äter frukost egenteligen? typ inga. eller jo, dom som bryr sej.

och det finns ju nästan inga kidz som äter en REJÄL frukost innan skolan.

för varför skulle man liksom. sover ju hellre längre än att gå upp och äta en rejäl frukost.

och jag har verkligen ingen aptit på morronen.


KOMMENTARER
Postat av: Kaji

Haha, ja det är klart du får ^^

2010-02-17 @ 14:56:56
URL: http://kajis.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback