FRIZZ.

skulle velat blogga. men har iiiiiingen aning om vad fan jag ska skriva idag.

JOOOO, fresten. tror jag ska klippa mej. hos en riktig frisör denna gången. inte en ordinary person with a sizzor.

nu har mamma klippt mej typ 4 gånger. dom två första blev bra. sen gick det bara utför. sista gången nu är är det ungefär 2 cm längdskillnad på sidorna. wuups. ;D

sen har emma klippt mej typ 2 gånger. dom blev bra.

men nu ska jag fan klippa mej hos en frisööör. ^^


tjej som inte visste vad hon skulle skriva om men sen kom hon på någonting att skriva om. resultatet resulterade i att det kändes som att hon hade vart med i pelles blogghora grejsemojs.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback