CHAI-LATTE!

jag har alltid undrat vad chailatte att för någonting. jag vet att det är nått sorts av kaffe. men asså, jag vet inte.

man blir ju nyfiken när alla bah "ÅHH, CHAI-LATTE ÄR SÅ GOTT. KAN DRICKA DET I EVIGHETER!!" ah, nått sånt. ;)

det verkar ju sketagott när dom säger så. och såg nu att pelle hade druckit det till frukost. Thats it! tänkte jag. om till och med killar sitter och dricker det så måste jag fan veta vad det är!

om man frågar någon vad det är efter såhär lång tid som det faktist har varit populärt blir det ju lite pinsamt. och då har jag lösningen.

WIKIPEDIA! :D *söker* - okej, hittade det inte någonstans.

KAN NÅN FÖRKLARA?!?!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback