BULLIMI HERE I COME!

shoo balooo. ^^

hur måår ni? (: Igår hade vi släktkalas för mej, min mamma och min mammas killes dotter. så det var ju kul fan! :D

men min mamma överdoserar alltid matinköpet. så herregud vilket fettokalas. ;) nej men, ärligt talat. vi hade 3 tårtor och massa bullar och kakor. hälften blev typ kvar. x)

så jag har jag verkligen inte ätit en nyttig frukost idag. 15 kakor, 7 vetebullsbitar, och en tårtbit.

MÅR INTE BRAAAAA!

men nu är jag iallafall. 700 spänn, 300 kronors presentkort och två biobiljetter rikare! (:


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback