IMPORTANT.. SOM FAN!

detta är bloggen där just du får veta de mest viktiga sakerna här i livet.

allt som du behöver veta finns här. ALLT! fråga mej vad som helst så vet jag ju svaret.

okej, okej.. jag kan inte berätta vad som är meningen med livet. för att det vill jag veta så mycket ibland så jag mår dålig över det.

MEN. jag kan dock berätta för er hur man skjuter ner en T29 stidsvagn. vill ni veta? klart ni vill.

man skjuter från den på alla håll förutom framifrån för att där har den nämligen aktivt pansar.

DET NI!



A L L M Ä N B I L L D N I N G !



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback