FRUKOST. AH. FAST.. NEE.

hey ey ey ey ey ey!

imorn har vi julavslutning!!! :D :D seriöst en av dom bästa dagarna på året, allt känns så jävla bra!


"Alla elever och personal startar julfirandet med att tillsammans se filmen "Tusen gånger starkare" på Bergakungen. Från kl. 8.30 serveras alla en lättare frukost i Bergakungens yttre foajé."

man bah, aaaaaaah. jag kommer komma tidigare till skolan för att äta frukost..

verkligen.

helt säkert.

spikat!

det som kan få mej att käka frukosten är att min buss kommer förtidigt.

annars fåre änna vara. jag som liksom inte ens käkar frukost hemma liksom. ^^

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback