30 MARS.

idag är det 1 augusti. hemskt.

i våran kyl låg det 4 jäst paket.

27 juli. 20 juli. 20 juli. 30 mars.




det är inte dom första 3 som oroar mej över våra bäst före datum eftersom min far inte vart hemma på 2 veckor.

men 30 MARS
. sjukt. blä. usch. fy. aaaaah.

fast alla matvetare säger ju att man ska lukta och smaka på grejerna innan man slänger och inte alltid bara lita på bäst före datum.

kanske ska gå och smaka lite 3 månader gammal jäst.

not. hahahhahahahhahahahhha. shit va kul jag ääääär!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback