ÄCKELBILDER!

kollar ni ibland på egobilder på er som ni har tatt på er själva? dom kan se jävligt snygga ut ibland. och dom som inte är snygga ser iallafall okej ut.

men har ni nånsin kollat på kort som ANDRA har tatt på er? när ni är helt omedvetna om det.


jag har iallafall gjort det, och jag får den äckligaste känslan i världen när jag kollar på dom. tom blick, tjocka armar, putande mage och massoor av grejer.

jag spyr när jag tänker på det. om jag ser ut så när jag är omedveten om att någon tar kort. då måste man ju se ut så i real life också.

DET SKRÄMMER MEJ. fyfan va äcklig jag ser ut.


och jag tänker verkligen inte visa er dom omedvetna bilderna.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback