GODNATT, SNART. (:

tja bloggen. och alla som läser den. ♣ → ♥

här sitter jag. som vanligt. snaaart ska jag faktist sova. inte som vanligt. asså, inte vid denna tiden. sova brukar jag väldigt mycket ofta göra.

men jag väntar bara på att allt vatten som jag fått i mej nu på kvällskvisten ska komma ut ur mej.


för en av de värsta sakerna jag vet på natten är att vakna och behöva gå på toa. eller precis när man är påväg att somna.

eller nej, det mest hemska är ju när man vaknar på morgonen och behöver gå på toa. hur dumt? kunde ju sovit då liksom.

jaja, ibland önskar jag att jag var 2 igen och hade blöja. jaja, what to do? är ju bara att vänta 74 år tills jag blir 90 och får börja med underbara vuxenblöjor.

CAN'T WAIT!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback