DREAMS!

idag vaknade jag upp (nähä) av att jag hade drömt en psykiskt asjobbig dröm. gick ut till pappa vid matbordet och sa:

"jag hade världens jobbigaste dröm inatt" vardå han sa "inte fullt lika jobbig som min tror jag" 

sen körde vi en drömbattle.

min: jag och min kompis fanny satt och väntade på att en lektion skulle börja. men vi satt på nils ericsson terminalen i göteborg. (fråga mej inte varför vi satt där) det var packat med folk. plötsligt började brandalarmet låta, utan någon brand. alla blev galna och kollade upp och ner och framåtillbaka. sen så såg jag hur väggarna började åka ihop, (som i början av ice age) alla blev skiträdda och började springa mot utgången sketasnabbt. det blev en mycket snäv sväng, och bara för att jag sprang så snabbt så sprang jag in i väggen för att jag inte hann svänga tillräckligt mycket. jag hade ingen jacka på mej, bara en tishöört. och SJÄLVKLART var det värsta snöstormen ute. slut.

pappas: han började tappa tänder. han kunde dra ut dom själv. med hela roten också. en efter en åkte dom ut. och det slutade med att han höll alla sina tänder i sina kupade händer utan att ha några kvar i munnen.

jag tyckte hans var äckligast.




skulle googla upp en bild på en tand. äckligaste jag gjort. höll på att spy. så jag avråder er!!


lite info om bloggen som jag inte orkar göra ett helt inlägg för:

tänkte fixa så att bloggen blev bredare. ser ju ut som att jag skriver mega långt hela tiden just nu. och ingen gillar långa inlägg. ah, i princip ingen. men så finns det sånna löss ute i landet som gillar är läsa långa saker. men jag tycker lite och kort är bäst. även fast jag inte lyckas med det så ofta.

STRYYYYYYK. blev fan asfult. såg inte ens ut som min blogg längre. :(


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback