SKATERBOY!

Vet ni vad jag och min kompis Fanny gör på rasterna. Då menar jag verkligen ALLA raster. Vi går till skejtparken. Som ligger ungefär 10 meter ifrån skolan. ^^

MJAO! Sitter där och bara trånar efter alla snygga killar. Många kanske inte vet det men jag har väldigt länge haft en liten förälskelse i skaterboys. Och äntligen klev Fanny in i mitt liv och delade mitt intresse. :D

Och nu är det en kille. HEET! Han har lila keps. Bakvänd. Och är SNYGG!

Han skulle man ju inte neka. ^^

Slår nästan vad om att i slutet av nästa år har vi gift oss. Vem sätter emot? :)





kan han säga nej till mej eller?

ÄR JU SÅ CHARMIG! ;D


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback