INGA FANS! :/

Det var inga fans som ville bli kompis med mej på facebook. :/ 

Men för alla er andra fans som inte visste att jag accepterar alla vännerförfrågningar jag får, så heter jag Elin Carlsson på facebook. ^^

Men däremot hade jag fått 34 kommentarer på mina bilder. Weard? :S Liksom innan hade jag fått EN kommentar. Och det var av min morbrors sambo.

hehe. x)

EDIT: Okej, det var ett foto, på mej! På någon annans sida. ^^ Då fattar jag. Visste faktist att jag inte var såå populär på facebook.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback