FÖÖÖÖRLÅÅÅT!

Förlåt fader, för jag har syndat.

Jag vet att jag skrev när jag kom hem ifrån håkan hellstöm konsären att jag skulle skriva om det. Men vart tog dom inläggen vägen? Ska jag berätta? Jag antar att ni inte ens bryr er. Men skit samma. ;D

Det var så att mitt internet hade helt pajjat. Eller inte.

Nej, men jag ville ha med några bilder som jag tog på konsären. Men kan bara sätta in dom på pappas dator. :/ Men nu är dom inne. Och jag ska steg för steg berätta om allt i olika blogginlägg.




KOMMENTARER
Postat av: Ellen ♥

fin blogg!=) allt bra?♥

2009-09-21 @ 17:34:23
URL: http://hejjellen.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback