BJÖRN!

Min morbror björn hade ju lite födelsedagsfirande idag. Men det var Mormor som fixade middan och Björn stog för tårtan! :)

Jag älskar min morbror! Han är så jäkla kul. Vet inte varför. Det är små saker han gör och säger. Tror inte han fattar vad han säger som är så kul som får mej att skratta. Min Favorit! ;D

Men iallafall stod han för tårtan. Mycket god tyckte jag. Han var mycket finurlig också. På tårtan hade han lagt dekorations björnar. ^^ I tårtan var det säkert björnbärssylt också. ;D haha.

 


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback