3 LEKTIONER!

HEJ FANS!

Ursäkta att jag inte har uppdaterat. Jag har vart för mycket inte i skolan! ;D ehe.

Denna veckan blev det 3 lektioner totalt.

Måndag: Schemafri dag. Alla lektioner var inställda.
Tisdag: Trodde det var måndag och att vi började 10.30. Det visade sej inte vara så. Vi började 08.30. Tog bara sista långa expo lektionen på eftermidagen.
Onsdag: Hade svinont i huvvet och ont i halsen Så var hemma från skolan.
Torsdag: Matte och Arbetsmiljlö.
Fredag: Schemafri dag. Alla lektioner inställda.

Vad ska detta bli? Nästa dessire Nilsson LIGHT!



får la börja gå på gymmét om jag ändå inte har någonting att göra när jag inte går i skolan. ;D


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback