HÖRAPPARAT NÄSTA?!

Idag så åkte jag till skolan och träffade anna på vägen. Och hon berättade en rolig sak..
det handlade om två personer vars namn jag inte kommer nämna. Nu tänker jag kalla dom Lars och Hildur.

anna: vet du vad jag såg igår?
elin: näh, vadå?
anna: lars sjutsade hildur!!
elin: vah! Åh, fan va kul! Mohahahaha!

Ja, detta var ju inte så kul tänker ni säkert. Ni tror säkert också att jag har världens torraste humor. Men det har jag ju inte. Alla som läser min blogg, vet ju att det är den bästa och roligaste som finns. ^^

Iallafall. Jag behöver en hörapparat. För jag trodde att anna sa "lars PUSSADE hildur" Och DET skulle vart kul. :D


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

jag såg också det!!!

om du menar dom två som jag menar

2009-05-20 @ 18:33:30

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback