VILA!

Jag gick in på frisör lindas blogg, och hon hade köpt ett par jeansleggins eller nu vad det heter. Dom hade blivit inköpta på nelly fast det var märket VILA. Så då kan man ju köpa dom i en VILA butik. ALLUM!! Och då har jag ett litet roligt skämt. För om man är på en VILA butik ska man gå in och lägga sej  på golvet och VILA!!!

KASSÖRSKAN: men vad gör du?
DU: jag vilar
KASSÖRSKAN: men det kan du ju inte göra här
DU: varför inte?
KASSÖRKAN: detta är ju en butik
DU: ja, VILA!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback