SVERIGES SMARTASTE BARN!

Satt och kollade på sveriges smartaste barn, ett pogram där barn svarar på massa fakta frågor. Jag sög ju på alla frågor. Dom går ända i 5:an och jag i 9:an. Trodde jag skulle vart bättre.

Men iallafall, på en tävlingsdel så fick barnen värja varsitt ämne och svara på så många frågor dom kunde på typ 30 minuter. Stressigt? JA, helt stirriga i blicken och framåtböja, så det såg ut som att dom tänkte.

"AH, TRYCK, DU MÅSTE UT, AHHHHH" (som att dom skulle trycka ut en bajskorv)

Jäkligt roligt att kolla på!





KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback