ONÖDIGT?!



Vet ni vad detta är? Det är min allra första egna teve apparat. Yees, köpte den på en loppmarknad när jag var 10 eller nått för 100 spänn! Snacka om billigt.. :) Fast nu är den sönder, för att min last till syster gjorde sönder den och ryckte ut antennuttaget, så nu kan man ju inte kolla på teve på den. :/ Och varför har jag då kvar den?! Jo, det ska jag berätta. Det är ett fint minne. När jag snart blir känd med min blogg kommer den bli värd AS mycket pengar. Så jag tänkte att jag kunde lotta ut den. Eller är det många som vill ha den? ^^

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback