MIN VÄSKA ÄR FULL!

idag när jag skulle bära hem min väska från skolan kände jag att min axel började nästan hoppa ut led för att min väska är så tung. Jag får ju permanenta skador om det fortsätter så här. x)

I den finns:

En IUP-pärm med typ 100 papper i
Ett SO skrivblock med tillkommande papper om världskrig
En normaltjock engelska basebook
En normaltjock tyska textbok
Solglasögon med fodral
6 polkagrisar
9 bindor
friskis&svettis tidning
2 ICCS pennor
hårklämma
pennfack
kamera+kamerafodral
USB-minne
massa smålappar
vax
friskis&svettis schema
plånbok+bankomatkort, legitimation, friskis&svettis kort, 2 busskort och 70 kronor
seriestrip
ett fullt paket med näsdukar
ett tomt paket med näsdukar
använda näsdukar ^^
teve avstängar grej
hörlurar till mobilen
blyertspenna
svart penna
ett slut 7-dagars busskort
smink (6stycken saker) som inte skulle vart där egeneligen
läppstift
ring
mobil
nycklar
busskupongslappar
sönderrivna busskort (dom var slut)
och så OÄNDLIGT många smålappar!

VAD SKA JAG HA KVAR?!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback