KOM IGEN NU!

Det var ingen som skickade in fula bilder till mej tyvärr. Så jag kan inte göra min äckeltisdag inlägg. Eran förlust.. Men ni kan ju skicka bilder tills nästa tisdag! Och ni får ju eran bloggadress upplagd på min blogg! ^^

Tur iallafall att det inte har vart sån jättedålig tisdag. Vi hade pedagogisk eftermiddag idag och slutade 12.05. :) Så jag gick hem och kollade på one tree hill. Sen vid fyra somnade jag i två timmar!! :D


här är en uppmuntran! SKICKA ERA FULA BILDER TILL MEJ.

[email protected]

:)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback