JAG HAR TÄNKT LITE! ^^

Jag har tänkt på en sak när jag är inne på vissa bloggar. T.ex som fjortisdesiree, hon får ju typ ändå bara 30 komentarer på sina inlägg, men när hon skriver inlägg som att hon är tjock så får hon över 100 komentarer. Och så är det någon annan blogg som får as många komentarer när dom gör betydelsefulla inlägg.

Jag får typ 5 komentarer, det måste ju bero på någonting. Och nu vet jag, det är för att jag har heelt ointeressanta inlägg och såå tråkiga. Eller är det så att jag alltid har rätt så ingen vill säga emot?

Där har ni någonting att ligga att tänka på inatt när ni inte kan sova för du vill gå in på min fina blogg! ^^

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback