INLAGD STRÖMMING

min papi gjorde inlagd strömming igår. Och idag var den klar! Så imorse när jag skulle ta en sa han att jag skulle vara försiktig med att stoppa ner fingrar och använda gafflar i, för om så skulle dom bli sura. Då undrade jag om det blev surströmming då (för det verkar ju logiskt) Och det kunde det nog bli sa han med lite sarkasm i rösten. ;D Så om dina föräldrar har gjort inlagd strömming och du inte gillar det och vill ha surströmming så är det bara att stoppa ner ett finger i och vänta någon dag och, vipps så har du surströmming! ^^



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback