:(

Tycker det är så sorgligt med uteliggare och fullegubbar. Det är hemskt är titta på dom och se hur dåligt dom har det. Jag menar det kanske är dom själva som har valt är leva så för dom köper sprit och så, men dom kan ju inte komma ur beteendet.

Jag satt på busscentralen, och så när jag kom in så stank det öl. Sen när jag kom längre in så såg jag en gubbe, med en systembolaget påse. Det var han som stank öl, och han var helt röd i ansiktet. Man vill liksom bara gå fram och ge dom mat eller nått.

Tycker det är hemskt!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback