BLONDINBELLA ÄR BORTSKÄMD!

Hon skrev så här på sin blogg..

"Åh det är alltid lika härligt varje gång att gå till Gunilla på Naglar på Fridas. Naglarna bli så fina! Jag har snart gått hos henne i ett år och under den tiden har aldrig en nagel gått av, till henne går jag till var 5-6 vecka, mer än så behövs inte. Men sedan är ju akryl en bra metod"

jag citerar igen "till henne går jag till var 5-6 i veckan, MER ÄN SÅ BEHÖVS INTE"
vad är det för bortskämd unge som skriver så, hon ska ju vara en "förebild" för unga människor. Men vem fan har råd att gå och fixa naglarna 5-6 gånger i vekcan!

BLONDINBELLA SKÄRP DEJ DIN KANDERADE SPÄDGRIS!


(FÖRLÅT HAR MISSUPFATTAT VAD BLONDINBELLA SKREV DET VAR VISST VAR 5-6 VECKA, JAG TRODDE DET VAR 5-6 GÅNGER I VECKAN. SÅ FÖRLÅT BLODINBELLA! MEN DU ÄR FORTFARANDE BORTSKÄMD OCH KANDERAD SPÄDGRIS!!)






 


KOMMENTARER
Postat av: din kompis emma

men elin din tönt! :D

läs noga ;)

till henne går jag var 5-6 vecka, alltså efter 5-6 veckor så går hon dit! :P

typ varannan vecka, var 5-6 vecka! ;D

2009-03-05 @ 22:42:00
Postat av: anna

jag tänkte skriva samma sak som din kompis emma, men hon hann först (D:). Du är lite osmart ibland eeeliiin..

2009-03-06 @ 14:16:49

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback