VECKANS BLOGG!

Yo fans!

En sak som jag har velat ha länge är VECKANS BLOGG! Så anmäl er nu. ^^

Vill ha en till imorngons vecka så det blir lättare att kvalificera sej och blir veckans blogg.
 
Din bloggadress kommer synas hela veckan på min blogg så du kommer nog tjäna på det. :)

Ni behöver bara skriva världens bästa rim om mascara.

Typ:

Mascara är mitt liv
Utan den får jag nog heta siv
Den täcker mina fransar
Inte bara för en transa (r)

Ju längre dessto bättre,,

AVSLUTAS KLOCKAN 20.00

KOMMENTARER
Postat av: - H *

- DÅ ANMÄLER JAG MIG DÅ ;)

2009-06-07 @ 18:19:14
URL: http://hodamerei.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vad skulle en liten flicka göra utan sin mascara?

Ja, hon skulle nog bara se ut som en liten prick,

en liten prick som kanske heter Sara?

En Sara som inte sin mascara fick.

Utan sin mascara så finns hon faktiskt bara.



Haha, det var det bästa jag kunde komma på =P

2009-06-07 @ 18:20:15
URL: http://ehmsii.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback