VECKANS BLOGG!

Nu är det dags för veckans blogg I MIN BLOGG! :D GREAT HUH? Här kommer du få synas i en vecka. Längst upp på bloggen. En bildlänk med din fina header. TÄnk hur många fler besökare du kommer få! :)

Allt du behöver göra är att Skiva ett rim på sladd. Det bästa rimmet vinner. Och det behöver inte ens vara bra för det brukar typ aldrig vara någon som anmäler sej till min tävling. :/

Så, SKRIV ETT RIM PÅ SLADD OCH VAR MED OCH TÄVLA! :)

T.ex.

Sladd
Du heter inte Madd
Du sitter i ett eluttag
Varje dag


Yeah, I know. I´m elin the rimer. MEN KAN DU KNÄCKA DET!? ^^

KOMMENTARER
Postat av: Therese

Jag hade en sladd, som satt fast i massa kladd.

På kvällen när jag skulle ringa, kunde inte mobilen plinga.

Så sladden i kontakten, och ladda hela natten.

Nu är inte mobilen död, så jag kan använda den i nöd.



Haha, så sämst det blev xD Garanterar att du skrattar när du läser den. :P

Ha det bra :)

2009-06-20 @ 22:41:56
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: emma din vän

jag har en sladd

som är större än min farfars axelvadd

till och med större än en getings gadd

med min sladd brukar jag måla kladd

hoppas den för alltid är oskadd

nä nu ska jag gå och äta sockervadd

2009-06-21 @ 21:42:52

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback