SEMESTER! ^^

Hissa seglen! Lätta ankar! Nu ska jag ut på havet och röja! :)

Yes, ni läste rätt. Jag ska ut på segelsemester. eller, ah "Segel"semester. Jag hatar att segla, så jag ska bara bryggsegla. Och åka färja mellan öarna som pappa och hans tjej åker till.. ^^

Men det är ju grymt skönt i den Göteborgska skärgården. Såå fint. Och alla öarna är ju underbara. :)

Så nu har jag packat min väska. Har bara tatt med segel och havsinspererat! haha. Vitt, Svart, Blått och Vitt! :D Är man en nörd så är man..





och jag har internet fans! :)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback