MEN ÅHH!

Åhh, jag vill skriva ett sista inlägg innan gud uppe i himelen drar fram klockan ännu en minut så det automatiskt ändra dag samtidigt!

Han är cool han gud där uppe i himlen!

Men iallafall visste jag inte vad jag skulle skriva om!

ÅNGEST!

Men det kom ju lite ändå. MAHAHA!

Mina läppar är torra för jag har suttit och satt på läppstift och gjort snygga pussmärken på fönstret hela dagen. Minst en gång varje minut. ^^

Det gör OOONT! :( 

Snyfft, Snyfft. Gud som du är där uppe FUkta mina LÄPPAR!

Fast det kom jag på nu, ätt det kan ju min nya POJKVÄNN göra. PUSS&KYSS! ;D

KOMMENTARER
Postat av: N Bitchie

You rock! ;)

2009-07-17 @ 09:10:45
URL: http://nbitchie.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback