JUSTE, SLUTA SKRYT!

Alla ni där ute. Som skryter om att ni gjorde ett mål på fotbollen i går. SLÄNG ER I VÄGGEN! Vem fan skryter om sånt egenteligen? Det är ju inte ens coolt. Om man ska skryta om någonting så ska det ju vara coolt.

Och VEM är på första sidan på google om man söker på en viss sak? VEM?! Joo, JAG. DET kan man skryta om. Åhh, bättre än att göra ett fult mål på fotbollen!

Det är ju inte på vilket sökresultat som helst heller. Det var ... MOORE! Nä, men ungdommarnas moore. FJORTISPOSE! ;D


Asså, jag ser ju hur din avundsjuka bara bubblar upp innom dej!

FJORTISPOSE 09!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback