världens roligaste!?

Visste ni att denna röstades till världens roligaste vits i en nätomröstning..

Två män var ute i skogen för att jaga. Plötsligt snubblar den ene och faller ner på marken, till synes livlös. Han verkar inte andas och ögonvitorna syns. Den andre skyndar sej att ringa 112 på sin mobil.

- Ja, hallå, min kompis bara föll ihop i skogen, jag tror att han är död. Vad ska jag göra?

- Försäkra dej först om att han är död.


Det blir tyst och sen hörs ett skott, varefter mannen kommer tillbaka:

- Okej, och sen då?

Jag tycker inte den är världen roligaste iallafall, eller?


KOMMENTARER
Postat av: Emil

Sv: Jag tror nog hon inte menar något större allvar i att det är snö. Det är bara en grej hon skämtar om ;)



Den där vitsen var faktiskt inte alls så rolig!

2009-02-12 @ 18:16:37
URL: http://eliassson.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback