BIO

Idag var jag på bio, första gången på typ ett halvår. :/ Förra filmen jag såg på bio var typ .. ah, det var ju så länge sen så jag inte ens kommer ihåg. :P Men idag såg jag iallafall vi hade iallafall tur med vädret - igen. :) Den var fan rolig, mycket roligare än den första. :) Ni borde se den. Den var ganska allvarlig ibland också. Och i slutet var den väldigt vackert filmad vid sjön. :')  En av de bästa sakerna med den var att huvudpersonerna i den första filmen var med i denna också! :D SUBERB!


4



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback