EN TILL TRÅKIG LISTA DU KAN LÄSA.

Borde inte ens skriva sånna här listor för jag har världens tråkigaste liv men vafan. ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick till Mcdonalds på en lunchrast.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

NEEEEJ! För jag hade inga. Vad jag kommer ihåg. Om jag gjorde några så bröt jag dom troligen. ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag tror jag ska klassa min morbror som min kompis from now on. Så ja! ^^ Världens sötaste bebis.

4. Dog någon som stod dig nära?
To hard to answer.

5. Vilka länder besökte du?

Damark. ^^

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ny videokamera och ett roligt liv. ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
24 augusti. Dagen jag började gymnasiet. Fatta va nervös jag var! Tur att Fanny räddade mej första dagen. ^^ Började prata med lilla mej. ;D

8. Vad var din största framgång 2009?

Mina nya reashoppingskills. Skor för 100 spänn som kostade 900. Det är ingen talang man bara har från början.

9. Största misstaget?
Gör inga misstag.. *host*

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkylningar. Och några mensverkar som skadade mej för livet. Vattenskador för timmar jag har gråtit. Fotskada.

11. Bästa köpet?
Canon EOS 1000D :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kamera och KLÄDER! Kläder mest sammanlagt. ;D

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Fanny. ^^

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Den där från dead by april. vad den nu hette.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit en lite mer cooling än vad jag redan utövade.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Slappat.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familj och släkt. Och några till.

19. Favoritprogram på TV?
ONE TREE HILL! VAKNA MED THE VOICE! IDOL! MELODIFESTIVALEN! <3

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja. Hatar folk mer som jag redan hatade innan. Börjar hata folk. Och börjat ogilla folk.

21. Bästa boken du läste i år?
Läsa. pff. Bok. pff. Tilllåt mej att skratta. Books are for neerds. Eller inteligenta folk. Eller nördar. ;D Nej, helt ärligt så kan jag kanske ha läst någon sida i nån random bok.

22. Största musikaliska upptäckten?

The all american rejects. The wombats. "I've met someone who maked me feel seasick"

23. Något du önskade dig och fick?
En inteligens som jag aldrig kunnat drömma om.

24. Något du önskade dig men inte fick?
En Chad michel murrey. :'(

25. Årets bästa film?
Den som det alltid varit: Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Om det ska vara en ny så får jag säga harry potter. Har fan inte sett så många nya filmer iår. Och Harry Potter äger ALLTID! (:

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade Jul. ^^

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En Chad Michel Murrey skulle inte suttit fel. Alternativt en Samuel Haus om det skulle vara lite enklare att skaffa fram och inte lika perverst. ;)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Stil, hm. Tolkar det som klädstil. Inte som alla andras? Stil i allmänhet: CIIIOOOOL!

29. Vad fick dig att må bra?
Saft.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

I think you know the answer. CHAD MICHEL MURREY! <3

31. Vem saknade du?
En person.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Max. ^^ Och några till. mahah


KOMMENTARER
Postat av: matiilda (;

tjejen? tror du jag bryr mig? jag sa jag skulle satsa på att ha de tills slutet av 2010 elr hur? jag bryr mig fan inte om du får det före mig elr vad du nu snackar om ? ;s

2009-12-31 @ 13:05:36
URL: http://mmmatiiilda.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback